HVA HAR SKJEDD MED MEG?

Ja, hva har skjedd med meg i dag? Det spørsmålet stiller jeg meg selv hele tiden nå. Jeg har vært i fysisk aktivitet siden tidligvakten på Urban i dag, hvor jeg jobbet sammen med råeste regionsjefen Karoline. Veldig lærerikt å jobbe med hun! Hun er god med kunder og har super bra idèer til butikken. Så man blir ganske inspirert og åpen for nye ting med hjelp av andre, det skal jeg ikke legge skjul på. I hele dag har vi ordnet i stand til FINALE SALE på Urban. Opptil hele 70% på massevis av varer, og ikke for å glemme mye på 50%. Både sko og klær er til salgs. Blant annet kjente merker som The Hundreds, Carhartt, Vans, Nike, Converse osv. Kom en tur innom, for jeg lover deg at lommeboken din vil bli lykkelig etter en tur innom Urban.

Etter jobben dro jeg og Ida på Ditt Treningssenter for å ta en treningsøkt. Begge hadde jobbet siden 09:00 i dag, og jeg er utrolig fornøyd med hva jeg allerede har fått ut av dagen. Kan gi seg selv en klapp på skulderen for å ha vært flink i dag! Men dagen min slutter ikke der, i kveld skal jeg på kinodate med typen og da skal vi se 22 Jump Street. Jeg elsket (fremdeles elsker) 21 Jump Street, så det skal bli kjempe morsomt å se 2’ern. 

Ønsker dere alle sammen en riktig god tirsdag ♥


Verdens kuleste t-skjorte fra Hype som du kan finne her. (Sponset)
 

Har du hatt en fin dag hittil & har du sett 22 Jump Street?♥

16 kommentarer

Siste innlegg