SOMMERMODUS

Kinodaten i går med Didrik gikk helt glimrende. Vi satt begge under hele filmen og holdt på å le oss ihjel. Jeg gruet meg egentlig veldig til å dra på kino i går på grunn av det utrolig varme været, tenkte det ville være skikkelig lummert i kinosalene. Men vi fikk sal 5, som er luksussalen og den var så god! Perfekt å sitte i en så god stol og se på 22 Jump Street. Så dere skjønner meg bedre, jeg elsket filmen!

I dag har jeg fri fra jobben, så denne dagen skal jeg utnytte på det sterkeste. Jeg har ligget ute i solen i nesten 2 timer nå og stekt med god-musikken i ørene. Å ligge ute på solsengen med musikk i ørene, minnet meg bare på sydenturer. Det føltes nesten ut som om jeg var i syden i noen sekunder, og det var en ekstremt deilig følelse. Hvert fall når det ikke er lenge igjen til jeg skal til Tyrkia. Jeg måtte ta en liten pause fra varmen og lagde meg derfor rundstykker og tok meg yoghurt til frokost. Utrolig glad i banan og fersken i youhurt smakene. Så frisk og god! Men dagen er fremdeles flott, så jeg skal legge meg ut igjen for å sole meg litt mer, før jeg skal på trening med Nadine. 

KOS DERE I DET FLOTTE VÆRET ♥


Hodekransen er fra MadLady & klokken er fra JolliTime(sponset)


Bikinioverdelen min er fra Zinke & underdelen er fra Cubus.

Hva skal du i dag?♥

18 kommentarer

Siste innlegg