KNALLBRA TRENINGSØKT

Jepp, det var ingen unnskyldninger for å droppe treningsøkten selv om det var pent vær ute i går. Jeg og Nadine var super klare for en hard økt, og gjett om den ble det! Jeg lærte meg utrolig mange nye øvelser til ben og rumpe, takket være Nadine som er super flink til å trene. Kjenner at rumpa mi er på god vei til å bli skikkelig støl nå. På en side er det deilig, på den andre siden er det irriterende. Jeg har også alltid bare tatt squats med 15 kg fordi jeg har trodd jeg ikke har klart mer. Men klarte over det dobbelte, så det er vel litt bra det. Ga ikke opp, og det er nøyaktig sånn jeg ønsker at det skal fortsette med.

I dag vet jeg ikke helt hva jeg har planer om enda. Kanskje stranden siden det er så nydelig vær ute. Man må jo utnytte det fine været på det fulleste, vet aldri når det brått snur! Dere får i hvert fall kose dere super mye i dag ♥ 


 

Hva er dine planer for i dag & har du noen gode rumpeøvelser du vil dele med meg?♥

15 kommentarer

Siste innlegg