AUQUA SWIMWEAR

Jeg må nok ha fått tak i tidenes flotteste bikini, via Instagram. Modellen er veldig lik Trianglswimwear, men stoffet er annerledes formet og designet på bikiniene er litt mer spesielle. Jeg fant min favoritt veldig fort, og den heter Cara bikini Ocean Rush. Jeg har aldri flaks med at bikinier uten knyting sitter bra på meg – hvert fall ikke på den bittelille rumpa mi. Men jeg ble positivt overrasket, om jeg kan få lov til å si det. Den satt bedre enn jeg hadde forventet. Triangl bikiniene jeg har, er litt for store. Så jeg må trene meg til en større rumpe om jeg noen gang skal kunne få brukt dem. Heldigvis kan jeg nå bruke den nye favorittbikinien min fra Auqua Swimwear! Gjett om den skal bli med til Tyrkia dere ♥

 
Bikinien finner du her. (Sponset via Instagram)

Hva synes du?♥

5 kommentarer

Siste innlegg