STRANDKRØLLER

Gooood formiddag, mine kjære lesere. I går tok jeg kveldsvakten på Urban, og ville derfor sove så lenge som mulig. Jeg bestemte meg for å krølle håret mitt, slik at jeg skulle få litt ekstra volum som jeg manglet i går. Disse krøllene kaller jeg for strandkrøller. De er så fine og minner meg bare som håret ditt etter å ha vært en dag på stranden. Det liker jeg veldig godt! Kjipt håret mitt bare ikke ser slik ut etter en dag på stranden, haha. Den er fra MakeStyle og jeg kjøpte den for litt over 1 mnd siden. Jeg fulgte med på bloggen til Kristin Gjelsvik, der hun hadde så forbanna fine krøller. Måtte jo bare herme der!! På bildene er håret fremdeles krøllete klokken 22:00 på kvelden. Så de holder seg super godt uten å måtte bruke hårspray.

En annen ting; Gjett hvem som stikker til London i natt?!?!??!?!?! Herregud, jeg gleder meg så utrolig mye til å endelig kunne oppleve London. Vi skal være der 3 netter, pcen er med så det blir mye blogging fra London. Jeg blogger senere i kveld litt mer detaljert om turen og hvor vi skal bo osv, så vi snakkes da ♥


 

Hva synes du?♥

18 kommentarer

Siste innlegg