DAG 2 I LONDON

Jeg er helt målløs over hvor snille menneskene er her nede. De kommer helt tilfeldig bort til deg, gir deg ros for håret ditt og vippene dine. For å ikke snakke om at de spør om å få ta bilder av deg, det er helt sinnsykt. Dette gjaldt en mann som kom bort til meg, og tydeligvis ville gjøre en jente glad med ordene han sa til meg. Men jeg sa snilt ifra om at jeg helst ikke ville blitt tatt bilder av. Det respekterte han og det tok jeg med et smil. Det vi har hørt mest av her, må nok været antrekkene vi hadde på i dag. Både unge og voksne damer kommer bort og spør hvor vi har kjøpt kjolene våres hen. Vi sier med glede at de er fra TopShop!!! 

Dagen startet med at jeg og Ida måtte gå tilbake til hotellrommet vårt da Ida plutselig la merke til at jeg hadde en rød flekk på min hvite kjole. Ja, dette er jenters verste mareritt. Wait for it: Jeg trodde jeg hadde blødd igjennom, sykt ekkelt og flaut at jeg skriver dette men jeg må le. Det var heldigvis ikke blod, og jeg hadde heldigvis ikke blødd igjennom. Men kan tro hva andre mennesker har lurt på da de så den flekken. Endte opp med at jeg satt i undertøy på rommet og tørket kjolen etter å ha vasket den godt med såpe. En litt spesiell måte å starte dagen på, men den startet heldigvis med en god latter på oss begge.


Søte cafèen som vi spiser frokosten våres på hver dag.

Selv om vi mistet en god del tid med kjole-hendelsen, tok vi det raskt igjen med den effektive shoppingen våres. Det er så mye salg i London nå, at jeg ikke trenger å tenke om 2 ganger før jeg kjøper noe. Siste butikken vi skulle innom før vi skulle dra for å spise middag, var Abercrombie & Fitch. Som dere sa, var det vanskelig å finne frem men heldigvis var det en norsk familie som hjalp oss med å vise veien. Men likevel klarte vi å gå feil, og var selvfølgelig fremme ved butikken da den var stengt. Derfor blir det å ta turen innom der i dag i stedet. 

Må bare fortelle dere hvor vakkert det er i London på kveldene, bygningene og belysningen gjør meg smålig forelsket. Jeg trodde London var vakkert på dagen, men kveldstidene er desidert flottest. Vi avsluttet en perfekt dag ved å spise middag på Angus Steakhouse. Saftigere biff har jeg ikke smakt, herregud som jeg elsker biffen der. Skal si dere at vi sov kjempe godt i natt. To stk fornøyde jenter og endelig en aircondition som fungerer som den skal. 


Fått meg nytt navn da folkens, Marilina ;PP

Likte du antrekkene våres & har du en flau opplevelse du vil dele med meg? Haha♥

23 kommentarer

Siste innlegg