DIGG MED DUGG

Goooood kveld, kjære lesere! Nå skal jeg fortelle dere om noe jeg har blitt helt forelsket i, og noe dere vil forelske dere i også.

Dere har fått med dere den nye isen til Hennig-Olsen som heter Dugg? Hvis ikke, bør du lese ekstra godt etter nå. Denne isen, Dugg, kommer i seks smaksvarianter. Fire Frozen Yoghurt i smakene Vanilje med honningrippel og mandler, jordbær, mango og pasjonsfrukt og selvfølgelig originalen. Så har vi to igjen som er Fruit Sorbet i smakene pære og bringebær. Dugg Frozen Yoghurt er laget på yoghurt naturell og er frisk og ikke minst god i smaken. Det finnes en original som er så stor som 800ml og 3 andre smaksvarianter i litt mindre størrelser. Det som er så bra med disse er at de har et høyt innhold av frukt og bær, og et lavt fettinnhold for de som sliter med å finne god is som er sunn og ikke minst smaker GODT. Dugg Fruit Sorbet, som er min favoritt, er laget med utgangspunkt i bær og frukt, bare med et høyt innhold. 

Jeg er ikke så nøye på om det jeg spiser er veldig sunt eller ikke. Men jeg skal med hånden på hjertet si at jeg spiser disse nye smaksopplevelsene med god samvittighet, med tanke på at de faktisk er sunnere. Det er nettopp det Dugg har valgt å utvikle, med tanke på at det skal være et litt sunnere alternativ i smakfull hverdagskos. Siden jeg nå har kommet inn på hverdagskos, skal jeg fortelle dere om den herlige konkurransen som følger med.

For å kunne være med i trekningen av 6 begre fra Hennig-Olsen (av hver smak) må du gjøre dette for å delta:

♥ Hastagge bildet ditt på Instagram med #dugg2014 og bildet skal vise DIN hverdagskos.
♥ Dere må også referere til Dugg sin facebookside (facebook.com/duggfrisk) og Instagramkonto (@duggfrisk).

De kårer vinnere fra og med uke 24 og konkurransen avsluttes 3.august. Dere vil få premien deres på et elektronisk gavekort som kan veksles ut i is i butikken. – Ganske greit så du ikke får smeltet is på døra, eller hva? Du kan også følge med på andre sine bidrag til konkurransen på bloggen til Dugg her.
 
Vinnere annonseres på Facebooksiden til Dugg HER på vinnerbildet. Masse lykke til!!

Min favoritt ble uten tvil Fruit Sorbet med smak av søte bringebær. Lenge siden jeg har smakt en så frisk og god is som dette. Kanskje det blir din favoritt også?

Hvilken smak er din favoritt & skal du delta i denne konkurransen?♥

// I samarbeid med Side2 & Hennig-Olsen

8 kommentarer
    1. Du er så søt og inspirerende! Skal se om jeg finner denne isen i morgen :)) Er forresten Hennig-Olsen. Hennig er et gammeldags jente/damenavn :*

    2. Da får jeg bare ta en tur innom kiwi da! Det er vel stort sett den eneste butikken jeg ikke har vært innom. Kan hende de butikkene her jeg bor ikke har fått inn noe enda.

    3. Holdt på å kjøpe slik på Kiwi, må nok gjøre det neste gang jeg er der 🙂 så veldig gode ut og ikke minst sunnere enn vanlig is 🙂

    4. De ser så himla gode ut! Holdt på å kjøpe en, men det ble dessverre ikke noe av. Mååå ha neste gang jeg er i butikken ((:
      Fine bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg