BEACH DAYS LIKE THIS

I går kveld gikk jeg og Didrik ned til stranden for å bade. Da vi gikk hjemmefra, fristet det ikke å bade så jeg droppet derfor å ta med bikini. Dessverre angret jeg ganske raskt på det da jeg kjente hvor varmt det var i vannet. Så jeg har lovt Didrik å være med på å ta kveldsbad mye fremover! 

De siste dagene har det vært så usedvanlig varmt ute at det ikke har holdt med å sole seg på verandaen. Det blir for varmt og du får ikke kjølt deg ned ved å sette deg inntil fryseren. Det er ganske koselig å se at så lite som Moss er, er det likevel så utrolig mange som er på stranden når solen er her. Det har vært sydenvarme her i Moss. Senest i stad målte vi 36 varmegrader på stranden og det er ganske sykt! Kan tenke deg hvor behagelig det var å sette seg inn i bilen som hadde stekt i solen siden klokken 11:00 i dag :-))))))))))))  


 

Hvordan er været hos deg?♥

14 kommentarer
    1. Været hos oss er suuupert!
      Hvilken størrelse bruker du i skjørtet og genseren fra urban? Fra det innlegget om starbucks discoveries? <3

    2. Det er nydelig i østfold fortiden, så herlig å bare kan hoppe i vannet!
      Skal til London om to dager, kan du vise innkjøpene?:-)

    3. Åh fine bilder! Godt det er herlig vær flere steder, selvom jeg personlig synes det blir liiiiiitt for varmt..men skal ikke klage når solen først titter frem 🙂

    4. Været i Ringsaker er fantastisk, men jeg må jobbe, så får ikke vært ute i solen, men tar det igjen da jeg får langhelg! 🙂
      Kan du vise innkjøpene fra London snart? Jeg reiser til London på mandag, så det hadde vært gøy å sett det du har kjøpt og fått litt tips og inspirasjon 🙂

    5. This year …there’s no summer in Bulgaria … almost every day is raining and scary . 🙁 Do you have а fear of strong storms?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg