ARTE LIMITED

Jeg har endelig fått skaffet meg en plakat til å ha over hyllene mine, som jeg forresten syntes ble kjempe fint. Jeg elsker plakaten, den er alt jeg egentlig ser etter. Det tok jammen tid for å finne en plakat som var 100% det jeg lette etter, men jeg er utrolig glad for at jeg endelig fikk tak i den plakaten. Jeg har en plakat til, men denne ble favoritten som skulle opp på veggen med en gang. Det hadde vært så fantastisk hvis jeg fant en lignende plakat i skikkelig stor størrelse, som jeg kunne hatt under skohyllene mine. Selv om rommet mitt er stappfullt av dilldall, mangler det fremdeles så mye på veggene. Jeg fikk forresten denne gjennom Instagram.


Det ser kanskje litt rart ut siden hyllen ikke går under hele plakaten, men grunnen til at jeg har tatt den midt på er fordi jeg må kjøpe en lenger hylle. Jeg har kjøpt så mange nye dufter i London, så de må jo få plass de også!

Hva synes du?♥
 

4 kommentarer
    1. Kunne du lagt ut link til denne plakaten eller vet du hva den heter? Har sett gjennom nettsiden men greier ikke å finne den… Dødsfin!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg