DAGENS ANTREKK 05.AUGUST.14

I dag våknet jeg opp av meg selv klokken 09:00, det er helt utrolig!!! Jeg hadde kjempe god tid, dusjet, fikset meg, tok antrekksbilder og nå sitter jeg og blogger. Jeg har dessverre ikke all verdens med tid til å blogge akkurat nå… Jeg skal en kjapp tur til Drøbak med Ida, for hun trengte litt selskap i bilen på denne lille turen. Hun må hente noe i Drøbak for Narvesen på Amfi senteret, så jeg blir jo mer enn gjerne med på en liten kjøretur! Elsker å sitte i bilen og bare følge med på trafikken, synes det er så koselig. 

Jeg jobber for sjefen i dag, siden det var litt krise. Så derfor vil det ikke bli noe mer blogging før senere i kveld eventuelt. Dere får ha en super uke, mine gode lesere♥ 

 


T-skjorte fra Urban // Skjorte fra GinaTricot // Bukse fra TopShop // Sko fra JD // Klokke fra Nixon // Smykke og armbånd er en gave

Hva synes du?♥

33 kommentarer

Siste innlegg