NYTT TRENINGSTØY

Håper alle har hatt en knall start på dagen i dag! Jeg sov kjempe godt i natt, og følte meg helt topp da jeg våknet i morges. Ble en ekstra god start på dagen da jeg endelig hadde fått pakkene jeg hadde ventet på nå. Jeg har fått nytt treningstøy, som jeg virkelig trengte for å holde treningsmotivasjonen oppe. Den har dessverre visnet litt bort i det siste, men jeg er klar som et egg til å begynne igjen. Både Nadine, Ida og Julie er så flinke til å trene for tiden. Smålig flaut å tenke på at det faktisk kunne vært MEG som trente, men at jeg koser meg så mye her hjemme at jeg glemmer treningen.

Da jeg og Ida var i London, skulle jeg kjøpe meg nye sko fra Adidas som het ZX Flux med leopard mønster. De hadde de i alle butikkene jeg skulle kjøpe dem i, men det dem ikke hadde var størrelsen min… Derfor er det så kjekt å tenke over at vi har nettbutikken Junkyard, som nesten alltid er raskt ute med å ha nyhetene på plass. Tror dere ikke jeg fikk Adidas ZX Flux skoene mine?!!? Å yes da, jeg er 1 stk lykkelig jente nå vet jeg. I tillegg har jeg freshet opp klesskapet mitt med nye treningsklær fra KeepFit som er sponset via Instagram. 

FOR EN START PÅ DAGEN♥


Adidas ZX Flux skoene finner du her (sponset), t-skjorten finner du her & shortsen finner du her (sponset via Instagram).

Hva synes dere?♥

17 kommentarer

Siste innlegg