PEPPES

I går avsluttet jeg kvelden min med å dra på Peppes med jentene mine, hvor vi koste oss med mat. Jeg bestiller alltid det samme hver eneste gang jeg er det, rett og slett fordi det er så digg. Snakker selvfølgelig om biff & bearnaise. To av mine favoritter på ÈN pizza, heaven on earth. Da vi alle satt der, begynte vi å tenke på at det ikke har gått opp for noen av oss at Anne-Berit skal studere i Ålesund. Hun satt der selv og ikke følte det var sant selv, men vi har lovt hun å komme besøk og det gleder jeg meg allerede veldig mye til. Hun kommer til å bli en super sykepleier! Hun tar jo så godt vare på alle oss jentene her hjemme. Kvelden ble kjempe fin, og alle gikk derfra greit mette. Jeg ble dessverre så mett av pizzaen at jeg ikke orket min kjære oreodream :-(((((

I dag er det fredda og jeg har til nå bare slappet av, spist god mat og slappet av enda mer. Det er usikkert hva som skjer i dag, men noe blir det garantert. Dere får ha en riktig god helg!♥

Hadde du en bra kveld i går?♥

10 kommentarer
    1. Hei,
      Har du hørt om Bloggist? Isåfall er det en norsk toppliste som oppdaterer sidevisningene hvert millisekund! En kjempebra toppliste som er verdt å sjekke ut 🙂
      Du har en fin blogg forresten!:):)

    2. Blir det ikke noe av innkjøpsvideoen fra london? Like skuffa hver gang jeg kommer inn på bloggen din og ser at den ikke er lagt ut… Ha en fortsatt trivelig dag videre 🙂

    3. Venninna di komme te å få det helt fantastisk i Ålesund 🙂 Bor her selv nå og va student her! God stemning 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg