FOR EN HELG

Jepp, for en helg sier bare jeg! På fredag var jeg i Larkollen og koste meg sammen med venner. Mange jeg ikke hadde sett på en god stund, siden de har vært ute å reist. Jammen koselig å møtes igjen da, så mye å snakke om og ekstra glade for å se hverandre igjen. Det liker jeg! I går var jeg også i Larkollen faktisk. Tante og onkel hadde Pedersenslekt-selskap hos seg, og der ble det mye grilling og kos skal jeg si dere. Det begynte dessverre å regne så vi måtte sette oss inn, men stemningen fortsatte der likevel.  Det ble en rask tur hjem, før jeg igjen dro til Larkollen for å drikke litt sammen med Martine med venner. Alt i alt, så har jeg kost meg veldig mye denne helgen. Rett og slett fordi jeg har gjort noe nesten hele tiden, og den følelsen er ganske god. Til og med i dag, har jeg satt opp det nye skapet mitt på gangen. Men jeg må kjøpe noen kurver til å ha undertøy og slikt i, før dere kan se bilder! Jeg er iallefall veldig fornøyd med hvordan det ble.  

Denne søndagskvelden blir det å tilbringe ute for å spise god middag, for så å dra på kino. Jeg gleder meg ♥ Ha en riktig god søndag!


Veldig mange har spurt om hvor buksa mi er fra, og den er fra TopShop. Verdens beste bukser!

 
Åh, Brage og Bertine er litt av noen søtinger!

Hvordan har din helg vært?♥ 

11 kommentarer
    1. Fine bildet! OG! Kjempefine øyenvipper! Har sett på mange av de siste innleggene dine at de ser veldig flotte ut. Har du gjort noe med dem? Hvilken maskara bruker du nå?
      Ha en fin ny uke 🙂

    2. du er så utrolig vakker! og klesstilen din er helt rå, den fineste jeg vet om!! hadde likt om du skrev alt om hvor du har kjøpt ting, selv om det sikkert tar litt tid! virkelig ELSKER klærne dine!!!!!! og alt ordner seg for snille jenter <3 bare vær sterk og ha troen på deg selv, du er fantastisk!

    3. Alltid koselig å se på at andre setter pris på familien sin. Til slutt er det alltid dem som støtter deg og er der for deg. Jeg håper det går bra med deg, Madeleine. Veldig leit å gå inn på bloggen din og ikke lese de gode nyhetene om at du og Didrik fant tilbake til hverandre. Men, jeg håper på det enda haha 🙂

    4. du har helt insane fine vipper, hva mascara bruker du til vanlig og bruker du noe serum eller noe lignende?
      i’d taaap those eyelashes

    5. Hei:)
      Det høres ut som du har hatt en fin helg! Og så søte bilder, er koselig å skape minner, da kan man alltid ta de frem og mimre over unike øyeblikk i livet..
      Man må jo nyte de små øyeblikkene som er hver dag, det er jo de som er selve livet:)
      Ha en super dag, hilsen:
      dinbabyshower.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg