OPP OG HOPP

På tirsdagen feiret vi mamma og pappa som hadde jubileum etter å ha vært gift i nå 25 år. Det synes jeg er utrolig herlig! Farmor kom og vi spiste god mat, og spiste nesten verdens beste sjokoladekake. Jeg er faktisk ikke noe særlig glad i sjokoladekake, gulrotkake er tingen! Men denne sjokoladekaken var faktisk utrolig god, sånn som jeg liker den. Siden dette var en spesiell dag for både mamma og pappa, hadde jeg og Caroline kjøpt vinglass til mamma og cd’er til pappa. Han er utrolig glad i musikk, og vi vet godt at han ikke er like interessert i vinglass. Så begge ble fornøyde, og selv jeg gleder meg til å kunne bruke disse fine vinglassene.

Jeg sitter nå med vått hår, etter at jeg nesten nettopp har kommet ut av dusjen. Jeg skal ta stengevakten på Urban i dag, så har jeg kun en vakt til i august før jeg har ferie. Det er nesten så ferien min starter nå, siden neste vakten min er 27.august. Så fremover vil det bli bedre blogging, med gode bilder og ikke minst antrekksbilder. Gled dere til Tyrkia, for jeg har så mye fint å vise dere! Siden sommeren er over her nå, rakk jeg ikke å bruke nesten noen av sommerklærne mine. Heldigvis har jeg 2 uker jeg kan få brukt dem på, og det skal jeg med glede vise til dere ♥

HA EN SUPER DAG!

Hva er din favorittkake?♥

7 kommentarer
    1. å så koselig det så ut 🙂 og den kaken så skikkelig god ut 🙂 min favoritt er hjemmelaget sjokoladekake 😀 kan du legge ut oppskrift? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg