NIKE AIR MAX TAILWIND

I dag hadde jeg endelig tid til å dra på posten for å få hentet mine nye kjære sko. Ja, det kom vel som et sjokk for dere alle regner jeg med, eller ikke. Det skumleste med å bestille sko, er å være usikker på størrelsen. Men mine passet, og jeg gikk ned en halv størrelse så mine er i 36,5. Disse fikk jeg sponset via Instagram fra Get Inspired. Dette er noen super flotte sko, de er innmari behagelige å gå med og i tillegg til det, så er de utrolig fine. De lyser opp et antrekk pga denne “tailwind” detaljen som er på skoene. Jeg digger at detaljene har begynt å gå ned til sålene, keep up the good work! 

Jeg har vært opptatt i hele dag, og må dessverre slutte å skrive nå siden jeg har mer å gjøre. Jeg håper dere har hatt en fin dag, og til dere som har begynt på skolen igjen; Lykke til videre♥


Skoene finner du her.

 Var de ikke fine?♥

8 kommentarer

Siste innlegg