VICTORIA’S SECRET EXPLOSION

De siste ukene har jeg begynt på en ny serie som heter White Collar på Netflix. Jeg har blitt så sykt hekta på denne serien, og jeg liker at det alltid skjer noe. Jeg har aldri før fulgt med på noen serier, men nå følger jeg med på hele 4 serier. De jeg følger med på er Orange Is The New Black, Walking Dead, White Collar og Chosen. Jeg har ikke begynt på Chosen enda, siden jeg og søsteren min skal holde av denne serien til vi er i Tyrkia, så vi har litt underholdning på kveldene. Når jeg først nevner Tyrkia, det er faktisk akkurat 1 uke igjen til vi drar, gleder meg sååå mye!

Så, grunnen til at innlegget heter Victoria’s Secret eksplosjon er fordi jeg har nå utrolig mange bodyspray og kremer. Jeg fikk 2 nye fra Vita via instagram og da ble jeg greit fornøyd skal jeg si dere. Jeg elsker å lukte godt, jeg elsker å bare gå rundt å lukte på herlige dufter, så jeg kan vel av en eller annen grunn kalle meg en samler av dufter. Kan også leve med at jeg aldri kommer til å lukte vondt, da jeg har så fantastiske gode dufter nå ♥


 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Har du noen favoritt dufter fra Victoria’s Secret?♥

14 kommentarer

Siste innlegg