EN GANSKE HEKTISK LØRDAG

Gooood morgen syvsovere♥ I går kveld var jeg på personalmøtet med resten av de som jobber på Urban her i Moss, i tillegg til at regionsjefen ville være med. Så det var veldig koselig og ikke minst koselig møtet! Jeg blir alltid så mye mer motivert etter å ha vært på personalmøtet, og hvert fall da vi alle har gjort en sykt bra innsats i august. Dette går bare en vei, og det er oppover!!

I dag blir det en litt hektisk dag for meg, før jeg endelig kan komme meg hjem og kose meg med Ben & Jerry’s på kvelden. Jeg tok på alarm, så jeg ville ha god tid til å blogge og ordne meg, men jeg ville så klart sove litt lenger. Jeg skal starte denne flotte dagen med å spise på den nye resturanten Moments, som har åpnet i byen sammen med Victoria. Jeg har ikke spist der før, så jeg er utrolig spent på maten. Mens jeg har vært på jobb på Urban, har jeg tittet litt på resturanten og den ser utrolig fin ut. Tror dette blir ganske bra jeg! Etter jeg har spist med Victoria, tar veien videre til varetelling med resten på Urban. Nja, kanskje ikke like gøy, men vi får det alltid gøy sammen. Nå er vi mange som skal telle, så det vil nok gå fortere enn sist (YESSSSS)♥

Siden det begynner å bli kaldere ute, har jeg i dag droppet å ta en skjorte rundt livet men å heller kjøre på med en genser. Jeg som har så mange gensere med print, elsker å bruke dem på denne måten. Synes det er ganske kult, men faller det i smak hos dere?♥

18 kommentarer
    1. Synes ikke at brynene dine ble for mørke, tror det er noe sånt at brynene skal være mørkere enn håret! Ble ihvertfall fortalt det av en som sminket meg til et stort arrangement hehehe. Men uansett ble det sykt fint synes nå ihvertfall jeg. Alt du gjør blir uansett fint, tror ikke noe kan gjøre deg stygg hahaha. Du er nydelig og elsker stilen din♥

    2. Åå så fin du er <3 Men hvordan går det egentlig med deg? Jeg har vært så uroa for at du har det vondt etter du la ut svarene på spørsmålsrunden for noen uker siden.

    3. Hei Madeleine! Jeg kjøpte meg nettopp en t-skjorte kjole som har lignende form som den du kjøpte i London fra topshop. Jeg syntes at sånne kjoler er utrolig kule og perfekt til å bruke på skolen, men jeg trenger hjelp! Hva kan jeg bruke med kjolen nå som det begynner å bli kaldt? Hva slags type jakke/cardican/ kåpe ville du brukt? jeg aner virkelig ikke hva jeg skal bruke kjolen med :)) setter veldig pris på svar, du er stilikonet mitt<3

    4. Elsker seriøst det smykket du bruker hele tiden, vet du hvor det er fra eller hvor det selges et lignene?

    5. Anonym: Jeg aner dessverre ikke hvor det er kjøpt hen, ettersom det var en gave 🙁 Men tror du kan få tak i et lignende gullsmykket nesten hvor som helst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg