2 DAGER IGJEN

Wææææ, jeg kan ikke tro at jeg snart drar til Tyrkia. Dagene går så ufattelig fort nå, i forhold til hva det gjorde for 2 uker siden. Da synes jeg at det var så lenge til, at jeg ikke følte jeg skulle på noe ferie. Mens nå, nå er det helt crazy hvor fort dagene går. Håper bare ikke dagene går for fort når jeg er der nede, for de vil jeg virkelig nyte. Jeg har vel brukt 2 timer i dag, på å sortere og bestemme meg for hvilke antrekk som jeg skal ta med meg ned til Tyrkia. Det var ikke lett, men de fineste ble med ♥ Jeg skal prøve å få tatt antrekksbilder hver eneste dag, hvis mamma og søsteren min er in the mood til å ta bilder. Hvis ikke får jeg vurdere å ta med meg kamerastativ.


15 minutter etter jeg hadde tatt dette, kom jeg på at jeg hadde glemt bikini. FLINKA♥

På søndag var jeg og Ida i Sverige for å handle inn litt til familien våres, og selvfølgelig oss selv. Er det noe Ida sier hver eneste gang vi drar fra Sverige så er det “hva sa jeg?”, fordi jeg alltid kjøper mye mer enn hva jeg sier at jeg skal. Men jeg har vært veldig flink til å holde meg unna smågodt og potetgull den siste tiden, fordi jeg ikke har funnet det så fristende. Derfor, fant jeg det meget fristende på søndag. Noe annet jeg fant skikkelig fristende å kjøpe var gullsmykke, gullringer, gull-øredobber osv. Jeg er så glad i alt som har gull på seg, så jeg fant litt av hvert på H&M.
 

Hva synes du?♥

14 kommentarer

Siste innlegg