FREMME I TYRKIA

Akkurat nå er ting så nærmest perfekt som det kan bli her nede i Tyrkia. Vi har en super fin og ikke minst svær leilighet, som bare er min og søsteren min sin i hele 14 dager. Mamma og pappa har leilighet i etasjen over oss. Vi fikk beskjed om at vi hadde fått rom ved siden av hverandre, men da vi kom så fikk vi beskjed om noe annet… Så det er vel det kjipeste som har skjedd hittil. Men vi klarer oss!!!

Jeg og Caroline ville få ting på plass med en gang, så vi hang opp klærne våres klokken 03:00 på natten, tok frem toalettsakene, la frem alle solkremer og la oss godt til rette i denne flotte leiligheten. Vi alle er veldig fornøyde med alt hittil, så nå blir det å se hvordan stranden er – noe jeg gleder meg masse til.

Men nå må jeg smøre meg inn i solkrem og ta veien mot stranden, snakkes!!!♥


Sliten jente.

Lover å ta bilder av hotellrommet vårt senere i dag!

Hva synes dere?♥

10 kommentarer
    1. Hei Madeleine! Jeg kjøpte meg nettopp en t-skjorte kjole som har lignende form som den du kjøpte i London fra topshop. Jeg syntes at sånne kjoler er utrolig kule og perfekt til å bruke på skolen, men jeg trenger hjelp! Hva kan jeg bruke med kjolen nå som det begynner å bli kaldt? Hva slags type jakke/cardican/ kåpe ville du brukt? jeg aner virkelig ikke hva jeg skal bruke kjolen med :)) setter veldig pris på svar, du er stilikonet mitt<3 kos deg masse i Tyrkia!!

    2. Camilla: Gjerne bruk en litt lang cardigan eller jakke til kjolen! Det ee noen super fine cardigans på Urban fir tiden, så sjekk ut der. Eventuelt strømpebuksehvis det er så kaldt 🙂

    3. Har du noen anelse på hvor smykket ditt er fra,eller hvor jeg kan få kjøpt det? Er så SINNSYK stilig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg