SPORTY DAG

I natt så jeg og Caroline ferdig første sesongen av Chosen. Jeg elsker at det er spenning og action i alle episodene, og ikke minst at det er mange sesonger ute. Eneste som er kjipt er at en episode varer i kun 20 minutter, da er det ikke rart hvis man plutselig er ferdig med alle sesongene på kort tid. Jeg og Caroline kommer nok til å se mye på dette på kveldene, før vi legger oss. Jeg fikk virkelig raskt sansen for denne serien.

Vi har selvfølgelig vært på stranden i dag, hvor vannet var litt kaldere i dag (thank you god). Mamma føler seg ikke så veldig bra, så hun har hatt det litt vanskeligere med varmen enn det vi andre har hatt. I tilegg har mandlene hennes hovnet litt opp, så hun sliter med å spise siden alt gjør så vondt… Jeg håper virkelig det blir bedre for hun snart, det kan ikke være godt å gå rundt sånn.

Etter stranden dro jeg og Caroline en rask tur opp på hotellrommet, bare for å dusje kroppen våres før vi tok veien videre til treningsrommet. En liten stund siden både jeg og Caroline har trent, så gjett om vi kjenner stølheten nå! Det er nesten deilig å ha litt vondt, på god samvittighet over at man har trent. Er dere ikke enige?

Siden vi alle er litt slitne i dag, skal vi prøve ut maten på hotellet og bare være her resten av kvelden. Dere får kose dere masse hjemme i Norge♥

Hvordan har deres dag vært?♥

6 kommentarer
    1. Jeg elsker stilen din, men masse av klærne dine er bestillt fra utlandet og koster over 200 så det koster masse med toll, og noen plagg er generelt veldig dyr… og jeg er har ikke veldig masse penger hehe, så lurte på om du kunne ordne et innlegg med dine favoritt nettbutikker som er billig? Eller bare noen plagg som er billig men fortsatt skaper den samme looken som du har? Hadde vært helt fantastisk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg