AUQUA SWIMWEAR

I dag hadde jeg alarmen på klokken 10:00, altså 09:00 hjemme hos dere hvis dere ikke har fått det med dere. Jeg ville ha god tid til å blogge, siden jeg bare blogget èn gang i går. Det ble så fort mørkt ute at jeg ikke rakk å fikse meg til å ta bilder ute engang. Kanskje fordi vi ble på standen til 17:00, i tillegg til da jeg og sis kom tilbake på hotellet, gikk vi ned for å trene. Men i dag blir det IKKE trening på oss for å si det sånn.  I dag skal jeg derfor planlegge mye bedre, så jeg rekker å ta antrekksbilder mens det er lyst ute. Derfor drar jeg tidligere på stranden, for så å dra litt tidligere tilbake på hotellet igjen.

Jeg har på meg den nye bikinien min i dag, som er fra Auqua Swimwear. Jeg har blogget om den litt tidligere, men ikke vist hvordan den er på. Bikinitrusen er dessverre litt for stor rundt hoftene mine, så ble til at jeg skiftet til en annen bikinitruse etter at bildene ble tatt.


Fin skille ;PP

Likte dere bikinien?♥

14 kommentarer

Siste innlegg