DAGENS ANTREKK 02.SEPTEMBER.14

I dag var jeg på stranden rundt 10:30 hvis jeg ikke husker feil, og bestemte meg før jeg gikk ut fra hotellrommet, at i dag, da skulle jeg få farge. Det fikk jeg, og ikke bare det, men jeg ble selvfølgelig litt solbrent rett over brystet. Jeg blir alltid solbrent der, og det er så irriterende. Men det er deilig å endelig kunne se selv at man har fått litt farge på seg, og jeg koser meg gløgg ihjel med tanken på at jeg fremdeles har over 1 uke på meg til å få mer farge. Og hvis noen eventuelt skal spørre, jeg smører meg med høy faktor 🙂 Jeg våger ikke å gå lavere før en av de siste dagene vi er her. Siste innspurten med brunfargen, synes jeg alltid er like gøy.


T-skjorte fra Urban // Shorts fra Junkyard // Sko fra Nike // Klokke fra Larsson&jennings // Solbriller fra FrankWalton

Hva synes du?♥

22 kommentarer

Siste innlegg