DAYDREAMING

Jeg liker meg veldig godt her. Det får jeg ikke sagt nok av. Da jeg er på stranden, dagdrømmer jeg som aldri før. Alt det negativet i livet mitt forsvinner for en liten stund, og jeg tenker bare på det positive i livet mitt. For engangs skyld, tar jeg det helt med ro og senker skuldrene mine. For jeg er på ferie, og den skal være fin. Jeg kjemper vel en egen kamp mot meg selv, om å ikke overtenke så mye. Men jeg taper ofte, for ofte. Derfor er denne ferien som en liten rømningsvei for meg. Og jeg kjenner at jeg både trenger det fysisk og psykisk.

På stranden i dag var jeg i min egen lille verden, den var både vond og god. Men hva er vel et innlegg uten bilder? Ikke et bra innlegg etter min mening. Derfor mine damer og herrer, har min kjære søster super flotte strandbilder som hun har tatt med sin mobil her nede. De vil jeg veldig gjerne dele med dere nå, før jeg lukker øynene mine for å sove litt. Øynene mine er slitne, og det er på tide å ta seg en lur ♥

Hva synes du om bildene?♥

12 kommentarer

Siste innlegg