DAGENS ANTREKK 05.SEPTEMBER.14

De siste dagene har jeg vært litt dårlig på å oppdatere bloggen med antrekksbilder. Men det er så enkelt som at jeg har hatt litt andre ting å gjøre, og ikke hatt all verdens med tid fordi jeg faktisk er her for å slappe av. Jeg tar antrekksbilder når det passer for meg og når jeg har tid. Hadde det ikke bare vært for den satans solnedgangen som starter så tidlig, ville det garantert allerede vært lagt ut flere antrekk. Men jeg har mange antrekk igjen å vise dere, som faktisk er et MUST å vise. Jeg har bare spart noen av de beste til slutt, fordi det blir ekstra fint når jeg er brun (haha herregud).

Det var kun jeg og pappa som orket å forlate hotellet i dag, og ta en liten gåtur på 15 minutter bort på en resturant og spise der. Det er alltid koselig å ha litt alenetid med pappa, det er jo ikke så ofte det skjer. Så det setter jeg stor pris på. God mat, og hadde godt selskap! Håper dere har hatt en like bra dag som det jeg har hatt i dag, hvis ikke enda bedre♥


Kjole fra Hype // Adidas sko fra Urban // Lommebok fra River Island // Klokke fra Nixon // Armbånd er en gave

Hva synes du?♥

15 kommentarer

Siste innlegg