LIFE IS GOOD

Caroline ble dessverre igjen på hotellet i dag, siden hun ikke følte seg så bra. Formen har heldigvis snudd og blitt bedre, men kan ikke være deilig å ha feber i denne varmen her. Så jeg forstår hun godt at hun ikke orker stranden da. Vi andre derimot, var på stranden i mange timer i dag. Mamma er den som klarer å ligge lengst før hun må ut å bade, eller bare bevege på seg. Mens jeg og pappa er ganske like der. Vi elsker å spille pingpong, og jeg må si at jeg er en mester i dette. JA, dette skryter jeg faktisk av. Dette er noe jeg synes er sååå morsomt. Jeg gikk jo på badmington før da jeg var yngre, så å spille pingpong nå er bare kjempe moro. En sport som jeg alltid har likt, kan man si!


Det var litt overskyet i dag, men det var bare deilig å få en liten pause fra solen.

Hvordan har deres dag vært så langt & hva skal dere i kveld?♥

8 kommentarer

Siste innlegg