KONKURRANSE: VINN VALGFRI PRODUKTER FRA JUNKYARD FOR HELE 2000 KRONER

Selv om jeg er i Tyrkia for øyeblikket, har jeg ikke glemt hvor mye dere elsker konkurransene på bloggen min. Siden jeg i dag bare har sovet etter stranden og ikke løftet på en finger, passer det perfekt å slå til med en konkurranse. I samarbeid med Junkyard kan du nå vinne valgfrie produkter til hele 2000kr. Konkurransen vil være som alltid, at den varer i kun èn uke og du kan melde deg på så mange ganger som du vil selv – slik at det øker sjansen din til å vinne.

Alt du må gjøre for å delta i denne konkurransen er:

♥ Følge @junkyardnorge på Instagram
♥ Like facebooksiden til Junkyard HER
♥Legge igjen mailen din slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!

Hva synes du om denne konkurransen?♥

1110 kommentarer

Siste innlegg