DAGENS ANTREKK 08.SEPTEMBER.14

På stranden i dag, ble jeg faktisk lei meg. Det ødela starten på dagen min, som jeg håpet på skulle bli fin. Vi skulle til å spise lunsj, da en tyrker (ikke noe rasistisk ment, jeg bare forteller som det er), kom bort til oss og spurte om jeg var en toppmodell. Jeg svarte selvfølgelig nei, og han sa da til meg at det er jo ikke rart fordi jeg er for tynn og må få i meg mer mat, mye mer. Han mente det kanskje ikke så frekt som det kom ut der og da. Bare måten han fortalte det til meg, måten han lo på, det fornærmet meg. Spør du meg, er det akkurat det samme som å si til en feit person at den personen må ned i vekt. Jeg vil opp i vekt, så å høre det er ikke noe som gjør meg glad. Hvert fall ikke på den måten. Men hey, humøret er bedre nå så!!

Siden jeg egentlig følte meg litt ræva i dag, ville jeg derfor fikse meg litt ekstra for å føle meg bedre. Hvor mange er det ikke som kjenner seg igjen der? Om jeg føler meg ræva, ønsker jeg hvert fall ikke å se ut som en dass. Så jeg fikk derfor en flott anledning til å bruke den nye playsuiten min. Den er så fin!!! Og nei, dere trenger ikke å spørre, for ja, jeg er solbrent i ansiktet haha.


Playsuit fra Hunted Dreams (sponset via Instagram) // Sko fra Converse // Lommebok fra Asos

Hva synes dere?♥

36 kommentarer
    1. Jeg skjønner godt at du ble litt fornærmet over det, selv om det kanskje ikke var frekt ment, så kan det oppfattes som frekt. Jeg hadde i hvert fall blitt fornærmet om noen hadde sagt slik til meg.
      Antrekket ditt var kjempefint 😀 Utrolig søt kjole!

    2. herregud hva er galt med folk??!?! du er iallefall nyyydelig, og jeg misunner kroppen din så inderlig mye!

    3. Vet så godt hvordan det er!
      Det er så vondt. Jeg var utrolig tynn, Pga en sykdom som gjør at jeg ikke orker å spise, fordi det er så tungt. Men det er så vondt når andre sier sånn. Følte jeg var i hemmeleg når de hadde operer inn en peg i magen min så jeg kunne få mat rett i magen og gå opp i vekt igjen.
      Ikke ta det nær av at folk sier sånn, du er utrolig vakker. Og du vet jo selv at du er veldig tynn. Og for meg så virker det som du har et bra forhold til mat. Lykke til!
      Du har foresten en super blogg 😀

    4. herrrrrreGUUD så vakker og nydelig du er!!! altså jeg har helt seriøst sett på hvert av disse bildene i 2 minutter hver…. nyyydelige bilder!! åh, du er så eksotisk og ja, vakker rett og slett.

    5. sååå nydelig jente og sååå nydelig playsuit! Det han mannen sa til deg bunner nok i at han ikke er vandt til s fine og slanke jenter der borte. At han i det hele tatt tok seg bryet i å gå bort til deg å kommentere utseendet ditt er jo NOE da, han mente det nok sikkert ikke så vondt som du tok det, men mer på en slags “bestemor” måte hahaha. Vet ikke. Kanskje jeg bare er naiv

    6. Hahaha, det han mannen sa til deg er bare og heve seg over! Mennesker som mener slikt er faktisk de som trenger og gå ned i vekt.. Så lenge DU er fornøyd med deg selv så skal ikke andre mene eller dirigere deg slemt på hvordan du skal se ut eller være! Folk har alltid noe de vil kritisere, og det er noe vi alle bør regne med og heve huet unna på, #Trash

    7. For en kjip opplevelse! 🙁 er ikke greit å kommentere folks vekt eller kropp uansett om man er overvektig, undervektig eller normalvektig, synes jeg! Håper du føler deg litt bedre når du ser alle de fine kommentarene til leserene dine:) du er fin uansett hva du veier! <3

    8. Tror nok de ser seg ut en pen jente og vil være stygg med henne. De begynner først med en kompliment så jenta blir glad og så snur de om for å såre henne bevisst.. Kan nok være det siden han hånlo litt

    9. Du er vakker, Madeleine! Akkurat slik som du er. Veldig mange jenter ville gjort mye for å ha sett ut som deg. Klem til deg

    10. Det viktigste er at du føler deg bra og sunn, jeg syntes du ser strålende og frisk ut! 🙂
      Elsker kjolen, og misunner håret ditt til tusen <3
      Håper du glemmer dette og får en fin dag i dag 🙂

    11. Så ufattelig stygt gjort. Du er aldeles ikke for tynn til å være “topmodel”, du er utrolig fin, Madde. Jeg ærlig innrømmer at jeg er SINNSYKT sjalu på den slanke fine kroppen din. Fyflate, hvem ville ikke hatt forbrenningen din liksom? Jeg synes du er superfin som du er nå. Du er kanskje tynn, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting? Vi mennesker tenker alt for mye på hva som er rett og galt når det kommer til kropp. Jeg synes du er ufattelig fin, og hadde gjort så mye for dine smale skuldre og generelt nette kropp. Her sitter jeg med brede skuldre, hofter, 177 høy og en normal kroppsbygning. Den får meg til å ville spy. I mine øyne er du definisjonen på drømmekroppen, i andres øyne er det kanskje noe annet. Du må ta til deg all rosen du får, Madde, du er jo nydelig! Eksotisk og spennende.

    12. Drit i han tyrker’n! Hva faen vet han. Du er nydelig! Og den playsuiten var fantastisk på deg😍😍😍 kos deg videre på ferie!

    13. Det var kjempefrekt sakt av han tyrkern. Hva han tenker om deg har jo ikke du noe med, så det skulle du ha sluppet å høre.
      Du er kjempefin og jeg håper du ser det selv! Den playsuiten var forresten sykt fin, jeg tenkte først at det var en kjole 🙂 Det må jo være kjempepraktisk på fester, haha!

    14. Opplevde noe liknende i Tyrkia for to år siden. Jeg har ganske dårlig selvtillit når det gjelder kroppen min, da jeg føler meg ganske chubby. Og siden jeg ikke fikk trent så mye som jeg ville, skulle jeg kompensere med sunn mat.
      Derfor bestilte jeg salat til middag en dag. Kelneren så på meg og spurte “Do you think you’re fat?” Jeg ble helt satt ut. Jeg klarte ikke si noe. Jeg vet kelneren bare mente det bra, at han bare ville si jeg ikke trengte å stresse over mat. Men å påpeke det var i mitt tilfelle veldig kjipt og trist. Vi har alle ting vi skjemmes over, og når fremmede kommenterer kroppen til unge jenter tar vi det veldig til oss.
      Uansett, du er nydelg Madeleine. Jeg håper du ser det selv.

    15. Hvor får man tak i den? MÅ HA!!
      Og det var relativt frekt sagt, må si meg utrolig enig. Men helt seriøst. Utseendet ditt er bare så utrolig. I det ene innlegget under her “sunset” tror jeg. Så var det i hvert fall et bilde av deg som fikk meg til å dåne. Blikket ditt, munnen, posering -ja,alt! Du er vakker. Virkelig. 🙂 Håper å se deg en eller annen dag, pryde ett eller annet magasin. Du er vel på god vei. Krysser tær og fingre.
      God natt, vakre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg