DAGENS ANTREKK 10.SEPTEMBER.14

I dag var det den siste dagen våres på stranden, ettersom vi reiser hjem i morgen. Vi vil ikke stresse i morgen, så vi ligger derfor ved bassenget da i steden. Jeg kjenner at huden min har fått nok sol på en stund nå, så passer meg ganske perfekt å dra hjem i morgen. Jeg har jo jentene mine som jeg savner veldig mye, kribler i magen å få se igjen besteveninnen min Ida i hvert fall. Men som dere sikkert forstår, siste natten våres i Tyrkia, vil også si siste dagens antrekk her nede. Ville jo da pynte meg litt ekstra, igjen, hehe. Jeg er så forelsket i denne toppen jeg har på meg i dag, og kanskje den faller i smak hos dere også?♥


Topp fra TopShop // Skjørt fra GinaTricot // Sko fra Converse // Klokke fra Lasson&jennings (sponset)

Hva synes du?♥

11 kommentarer
    1. Digger deg:D
      Har forresten en del føflekker, som deg, jeg har vel kanskje hakket mer,
      Har egentlig mislikt de sterkt på meg, men når jeg ser deg er det bare WOW, du har perfekt hud, og er generelt bare perfekt!! Siden det er så fint på deg, så synes jeg heller det ikke er så ille på meg (haha,rart det der altså)

    2. du har en utrolig fin blogg og virker som en herlig jente! men noen ganger når jeg leser bloggen din blir jeg helt svett. noen av setningene dine gir ikke mening, du bruker da/når helt feil, og gjentar et ord flere ganger enn nødvendig i en setning. ikke skriv så kompliserte setninger, skriv de som du ville sagt de! å lese mer kan også hjelpe, da lærer du deg å skrive flytende uten at du trenger å pugge. bare et lite vink, kvaliteten på innleggene dine kan bli hevet mange hakk hvis du jobber med språket i tekstene dine.

    3. Oda tryvær: lol! Altså du kjenner ikke jenta.. Kan godt hun har dystleksi eller bare skrivevansker… Greit at hun er en blogger med skrivefeil, men hvis det plager deg så mye kan du gå å leke i trafikken eller noe? Eller spis en mango! Bare plis ikke irriter deg over så små bagateller… Ingen bryr seg! Det er en grunn til at hun har mange lesere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg