KLARE FOR HJEMREISE

I dag er det den siste dagen våres, og ting har gått overraskende bra. Vi har ikke rotet til med noe, mistet noe, eller blitt sure på hverandre – enda. Vi har ikke ligget ved et basseng på år og dager, så vi kokte som bare søren i dag. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg badet, men det var mange ganger! Sjokkerende nok, var det kaldere i bassenget enn på stranden. Det var ganske deilig. Vi har planlagt så og si alt frem til i kveld, så nå gjelder det å krysse fingrene for at alt går som det skal. Jeg orker virkelig ikke noe problemer nå, nå holder det for en god stund.

Siden vi må sjekke ut av rommet våres klokken 18:00, blir det spennende å se hva vi finner på i 4 timer før vi blir hentet. Det ble dessverre forsinket 1 time, men det gjør ingenting – så lenge tiden forhåpentligvis går fort. Jeg både gleder meg og gruer meg til å dra hjem til Norge. Håper jeg bare ikke blir syk av å gå fra den store temperaturforskjellen, det har hendt mange ganger før.


Takk for 14 herlige dager♥

Har du vært på noen reiser i det siste?♥

9 kommentarer

Siste innlegg