DAGENS ANTREKK 13.SEPTEMBER.14

I dag har jeg vært helt opptatt siden 07:45. Startet dagen med å ta tidligvakten på Urban, det gikk overraskende bra med tanke på at jeg ikke er helt frisk. Det er faktisk veldig godt å komme seg tilbake til gamle rutiner. Tiden går så fort, og nå for tiden vil jeg bare at alt skal gå fort. Jeg takler ikke langsomme dager lenger, ikke akkurat nå. Så, etter jobb spurte Ida om jeg ville være med til Sverige sammen med Anni og Julie. Jeg ville ikke at dagen min skulle være over etter 15:00, da jeg ble ferdig på jobb. Jeg ble derfor med til Sverige, uten å kjøpe en eneste ting. Ja, JEG kjøpte ingenting denne gangen. Men ok, skal innrømme at jeg kjøpte noe på Carlings og Urban før vi dro til Sverige… Gleder meg til å vise dere det i to nye antrekk jeg har på lur. Akkurat nå skal jeg dele mitt super deilige antrekk jeg hadde på meg i dag, på jobben. Jeg ble så inspirert da jeg så regionsjefen våres, Karoline, for litt siden brukte joggebukse og en genser sammen, som fikk det til å se ut som en jumpsuit. Måtte bare herme der, og det er jeg ganske fornøyd med!

 


Absolutt ALT er fra Urban.

Hva synes du?♥

15 kommentarer

Siste innlegg