FIN START PÅ DAGEN

Håper frokosten min er innenfor, selv om jeg ikke har et sykt kult glass med et fancy sugerør i, og har en tallerken som eksploderer av frukt. Jeg har blitt veldig glad i brød med fullkorn i det siste, og det har jeg aldri taklet å spise før faktisk. Noe oppe i hodet mitt stemte ikke på den tiden, men stemmer heldigvis nå for det er jo så godt. Favoritt pålegget mitt er uten tvil servelat med agurk på – og en liten dæsh med smør under da. Alltid vært en smør-jente! For å ikke glemme hvor glad jeg var i agurk da jeg var liten, snacksen min da jeg var mindre var alltid en stor bit med agurk som jeg gikk rundt med på lekeplassen. Noen ganger fikk jeg honeykorn på plastglass også, men da var jeg veldig heldig. Jeg kunne sittet og fortalt i en evighet om hva jeg spiste da jeg var liten, men for å fortelle det kort og kjapt, spiste jeg alt jeg fikk.


Det ser ut som jeg har sykt mye smør på, MEN DET ER IKKE SANT! Neida, joda.. Kanskje.

Så skal jeg rose meg selv litt her på bloggen. Vi jenter vet hvor vanskelig det er å spare til lange negler, når vi først har korte og stygge negler. Jeg har faktisk et tips, som har funket for meg og for noen av jentene mine også. Når jeg har korte og stygge negler, lakker jeg dem alltid med en av favoritt neglelakkene mine, som alltid er  en hvite Essie neglelakken. Da ser neglene litt finere ut, og du vil derfor ikke bite dem ned når de først ser bedre ut. Men det andre tipset som er ganske greit å få med seg, er å alltid bruke neglforsterker under selve neglelakken du skal bruke. Der har jeg en kjempe bra neglforsterker fra Essie. Etter jeg er ferdig med å lakke neglene mine, avslutter jeg med Top Coat på neglene mine. Da sitter neglelakken bedre, og neglene dine glinser så flott! På bildene under, ser dere på rekke og rad hvordan jeg har brukt neglelakken for å få til fransk manikyr ved hjelp av neglforsterker, vanlig hvit neglelakk, en litt gjennomsiktig neglelakk på hele neglen – med en svak hvit/ rosa farge og Top Coat. Det er rart å si det, men jeg føler meg mye finere med lange negler. Er dere enige?♥
 
 


Siden jeg bruker en hvit/ rosa, gjennomsiktig neglelakk over den franske manikyren, får det neglene til å se enda renere ut, enn å bare bruke en helt gjennomsiktig neglelakk. – Hvert fall det jeg synes.

Har du noen gode råd til hvordan man skal styrke og spare neglene sine?♥

8 kommentarer

Siste innlegg