DAGENS ANTREKK 19.SEP.14

Dagen min startet med å stå opp 07:30, jeg våknet faktisk av meg selv denne gangen og ikke alarmen. Det er ganske sykt til å være meg.. Selv om jeg ikke startet på jobben før 09:00, elsker jeg å ha god tid om morgenen. På jobben i dag, gikk tiden så utrolig sakte at det nesten var på nippet til jeg skrek. Men det gikk fortere utover dagen, så det er jeg veldig fornøyd med haha. Siden jeg brukte den nye genseren min fra Urban i dag, valgte jeg derfor å ta med kameraet mitt for å knipse noen antrekksbilder til bloggen. Den er så deilig og fin synes jeg! Nå har jeg ikke rukket å gjøre så mye etter jeg kom hjem fra jobben, så jeg skal lage meg litt middag nå og kanskje ta meg en liten lur.

 


Genser og sko fra Urban // Skjorte fra GinaTricot // Bukse fra TopShop // Klokke fra Nixon // Armbånd og smykket er en gave // Ringer fra H&M

Hva synes du?♥

14 kommentarer

Siste innlegg