DAGENS ANTREKK 20.SEPTEMBER.14

I dag åpnet jeg på Urban, og jeg våknet av meg selv 06:00 i dag. Jeg vet ikke hva som foregår for tiden, men når jeg våkner har jeg en grue-meg følelse. Jeg hater det, men jeg blir ikke kvitt den så jeg kan egentlig ikke gjøre stort. Sov èn time til, etter jeg våknet og da følte jeg meg som en dass. Da var det på tide å føle meg litt bedre ved å bruke den nye cardiganen min fra Urban, som er tidenes fineste cardigan! Kjørte også på med caps i dag, siden jeg ikke orket å fikse på den ødelagte midtskillen min.. Og siden jeg er inne på Urban; Vi søker etter en ny ekstrahjelp på Urban Moss, du MÅ være 18 for å søke!!

Jeg får dessverre ikke blogget mer i dag, siden jeg skal drikke med de gale jentene mine i kveld. Det er så lenge siden nå, så jeg gleder meg stort til å endelig kunne være med dem. Endelig er alle samlet igjen, og Anne-Berit som studerer i Ålesund har kommet hjem en tur. Blir bare bedre og bedre dette her. Håper dere kommer til å kose dere like mye som meg ♥

 


Cardigan, t-skjorte & caps fra Urban // Bukse fra Ginatricot // Klokke fra Nixon // Armbånd er en gave // Ringer fra H&M

Hva synes du?♥

17 kommentarer
    1. Digger deg, og digger antrekket, bortsett fra det smykke. Synes virkelig antrekket hadde vært myyye finere uten 😉
      Men du er fin uansett

    2. Du kler snapback mye bedre enn vanlig caps ^_^
      Jeg vet ikke om anst og/eller depresjon er noe du vet du sliter med, eller om det er det i det hele tatt, men den “grue seg”-følelsene kjenner jeg mye på pga angst. Det å vite at jeg har ansvaret for å f.eks. åpne på butikken, gjøre det jeg skal osv. Så tenker jeg “tenk om jeg forsover meg, om jeg ikke får til det jeg skal, skuffer noen på en måte” Helt forferdelig å ha det sånn, men er ikke noe man kan gjøre noe med annet enn å gjøre det uansett. Å ikke la angsten vinne, for da blir det bare verre.

    3. ååh, du er så fin! 🙂
      Har du en mail man kan sende inn søknad og cv? Jeg flytter snart til Moss, så akkurat nå har jeg ikke mulighet til å dra innom butikken i Moss og gi den..

    4. Smilet ditt <3 flott antrekk, digger cardiganen! Ett smil er det beste tilbehøret en jente kan ha! Håper du får en flott kveld, flotte deg <3

    5. Du er en vakker jente, men vær SÅ snill ikke tegn på bryna dine slik. Hvis du først skal tegne ikke tegn så tjukt det ØDELAG alt! .

    6. Du har så mange fine sko, og jeg lurte på om du værsåsnill kunna ha skrevet et innlegg med skocollectionen din, men link til hvor du fikk tak i dem?:)

    7. Karina: Tusen takk! Jeg bruker faktisk kun en leppomade fra Nivea som heter Nivea Vitamin Shake Acai & Wild Apple. Den kan du kjøpe på H&M og i matbutikker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg