GÅRSDAGEN I BILDER

I går dro som sagt alle vi jentene på Moments for å kose oss litt med god mat og god drikke. Siden jeg ikke er noe fan av verken øl eller vin, trodde jeg ikke at jeg kom til å drikke. Jeg er veldig kresen når det kommer til vin, så jeg regnet med at jeg ikke ville like den. MEN! Jeg tok feil, jeg, for engangsskyld fant en vin jeg likte og som jeg kunne nyte. Jeg ble så i lykkerus der og da. Stemningen rundt bordet var helt super, og alle var i godt humør. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta meg dessert, før jeg leste om selveste kladdkaken med fruktshot og vaniljeis. Jeg er svak for alt dette, så jeg tok meg derfor en dessert. Jeg tror det er den beste desserten jeg har smakt. Alt var så godt og friskt! Jeg vet allerede nå hva jeg skal bestille til dessert neste gang jeg er der, uten tvil. Etter vi hadde sittet på Moments og kost oss veldig, tok vi turen ut på byen. Og etter vi gjorde det, var det veldig kaos haha. Men en ting er sikkert, jentene mine er seriøst best og jeg kan knapt vente til neste gang vi alle er samlet igjen ♥

Hadde du det koselig i går?♥

13 kommentarer
    1. Hei! Dette er ikke ment som noe slemt eller frekk kommentar, vil bare gjøre deg oppmerksom på noe angående bryna dine. Jeg ser jo at du fyller ut bryna, og det er det ikke noe galt i! MEN; du bør skaffe deg en blyant eller bruke en myye mørkere øyeskygge. Man ser veldig godt hvor dine ekte bryn er, så ser man veldig godt at du har tegnet de litt større, men det fader VELDIG ut fordi de naturlige bryna dine er mørke. Så det er bare et tips, synes det er greit å si ifra iogmed at det ser litt rart ut. Ser ut som bryna dine på en måte har en skygge over seg om du skjønner hva jeg mener. Sikkert ingen av dine venninner som har turt eller vil si noe om det, så derfor sier jeg ifra. Prøv med en mørkere farge som vil matche de ekte bryna dine istedet!

    2. Enig med Simone. Du er verdens fineste på alle måter, Madde, men bryna dine ser litt merkelige ut når du tegner så svakt over og har så mørke naturlige hår.

    3. Hei, vil bare starte med å si at jeg liker bloggen og klessmaken din utrolig godt!
      Men til det jeg skulle spørre om.. Har sett at du bruker en del forskjellige leppestifter, og jeg lurte på om du kunne lage en video eller et blogginnlegg, med f.eks. hvilke leppestifter du liker best av dem du har, og vise hvordan de er på? Takk uansett!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg