MYE NYTT

Jeg har endelig fått hentet pakkene mine på Posten, som jeg har ventet en liten stund på nå. Det har faktisk kriblet i magen etter å få hentet disse pakkene, nemlig fordi det jeg har fått/ bestilt er så utrolig fint. Jeg hentet en pakke fra Junkyard, Hoppipolla & fra Nelly. Gjett om jeg har mye å vise dere fremover! Jeg har allerede mange stilige antrekk på lager, så nå gjelder det bare å få vist de fram på bloggen. Det er så merkelig, nesten litt skummelt hvor mye shopping kan gjøre med et humør. Jeg smiler så stort nå at man nesten skulle tro smilet mitt sprekker opp snart. Får jo håpe på at det ikke skjer, haha! Men for all del, jeg skjønner jo hvorfor hvis det faktisk skjer.

 
Så mye fint! ♥♥♥

Men det er ikke bare bare å handle nye ting, og å få. Det blir ofte et (luksus) problem i garderobeskapene. Og det har dessverre blitt et problem hos meg nå. Jeg skal ta en liten runde i alle skapene mine, for å finne frem ting å selge, ting som jeg ikke bruker noe spesielt. Så jeg kan få plass til det jeg virkelig bruker. Eneste problemet med å finne hva jeg skal selge er at jeg blir så glad i klærne mine, at jeg tenker for meg selv “denne kan jeg bruke til denne.. en gang”. Men det skjer ALDRI. Her må jeg derfor skjerpe meg veldig, og faktisk heller tenke positivt på at det bare kommer noe godt ut av det. Klærne mine får endelig plass. Jeg vurderer også å selge noen klokker og solbriller, men jeg får se hvor langt jeg kommer.


Favoritt skapet mitt med alle mine favoritter.
 
Har du handlet noe nytt i det siste?♥ 

17 kommentarer
    1. Herregud hadde jeg fått tilgang til klesskapet ditt hadde jeg v?rt i himmelen!!! Lurte på om du vet om en side jeg kan bestille hype-kl?r fra?? 😀

    2. Såå herlig! Har sett at du har bestilt fra Junkyard i mange år, så regner med at du er fornøyd, men hvordan er leveringstiden? Og hvordan er størrelsene på Adidas klærne? 🙂

    3. Er sjeldent jeg kommenterer her inne, men nå følte jeg for å gjøre det. Har fulgt bloggen din i flere år nå, og må bare få si at jeg liker bloggingen din utrolig godt. I tillegg virker du som en jordnær jente, som bryr seg om andre og som virkelig setter pris på ting her i livet! Du er rå 😀

    4. Så mye fint! Jeg ville bare gi et tips til garderobe ryddingen! Still deg spørsmålet “ville jeg kjøpt denne idag?” til hvert plagg. Det hjalp hvertfall meg:)

    5. heii, jeg lurte på om du kunne lage et eget innlegg om å selge dine klær. og når skal du begynne å selge klærne du ikke bruker siden jeg har lyst å kjøpe noe 🙂 er det et sted jeg kan snakke med deg på foreksempel kik, facebook og mail osv…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg