ROLIG LØRDAG MED JENTENE

VINNERNE AV THE ORIGINALS KONKURRANSEN BLE KATJA, MAIKEN & MARTHINE.Gratulerer så mye! Dere vil bli kontaktet veldig snart.


I går kveld dro jeg og jentene til Fredrikstad og hadde en super herlig kveld der, med god middag og herlig dessert. Jeg tok indrefilet med sesongens grønnsaker og gratinerte poteter med peppersaus, og hjemmelaget brownies med bringebærsorbet. Det var så mettende, friskt og godt! Nesten så man skulle tro at de som jobbet der trodde vi var fulle, med tanke på så mye vi lo og tullet i går. Etter gårsdagen sovnet jeg på et blunk, litt sliten etter jobben og i tillegg til når jeg blir så mett, blir jeg alltid så trøtt. Sånn er det faktisk alltid. Det beste jeg gjør etter å ha spist middag, er å legge meg ned i sengen for jeg er så mett at jeg ikke orker noen som helst ting. Haha!

I dag har jeg hatt så god tid, at jeg har fikset meg litt ekstra siden jeg har planer for kvelden. Men det får dere ikke se før i morgen, for da har jeg nemlig noe ekstra kult å dele med dere♥ 


Hehe, er så fornøyd med desserten at jeg sitter å gliser for meg selv.

Gjorde du noe koselig i går?♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg