DAGENS ANTREKK 30.SEPTEMBER.14

Av en eller annen rar grunn, ville jeg ha FLETTER på jobben i dag. Det har jeg ikke gått ute i offentligheten med på sikkert 14 år. Jeg vet faktisk ikke om jeg likte det eller ikke, veldig uvant så det er kanskje derfor jeg ikke heeeelt er sikker på om jeg synes jeg passet til det eller ikke. Men det finner jeg fort ut av, spørs bare når neste gang vil komme til at jeg bruker fletter igjen. Det var i hvert fall bare sinnsykt digg å kunne gjøre noe litt annet med håret enn å bare ha det rett ned. Del gjerne noen enkle/ fine frisyrer med meg her på bloggen, så jeg kan gjøre litt mer med det lange og ikke minst kjedelige håret mitt haha. Når jeg faktisk har langt hår, burde jeg jo leke med det, synes ikke dere?

Sist men ikke minst; Sorry for så alt for mange speilbilder den siste tiden, hater det egentlig så mye at det er kvalmt å bla igjennom min egen blogg. Men allerede i morgen er det over, for da har jeg noe ganske rått å dele med dere. Så følg med på bloggen i morgen!♥ 

 


Jakke fra BikBok // Genser & sko fra Urban // Skjorte fra Obey // Bukse fra TopShop

Hva synes dere?♥

9 kommentarer
    1. HEI! Trenger kjapt svar 😮 Hvilken str har du i den grå genser som du har på bildet?
      Tenkte å bestille den, men usikker på str. Er den lang i fasongen eller kort? Burde jeg går for en str større, eller den jeg pleier å bruke?
      Håper du ser denne her 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg