MIN NYE SVEA JAKKE

Det er utrolig uvant å se meg i så mye svart som jeg hadde på meg denne søndagen, det var faktisk en tilfeldighet at alt ble svart. Men jeg ville pynte meg litt ekstra utenom det vanlige, siden jeg skulle ut å spise med mamma, pappa, søsteren min og farmor den kvelden. Og på kveldene blir det alltid så utrolig kaldt nå, så da fikk jeg endelig brukt min nye Miss Smith jakke fra Svea. Jeg har en grå Svea jakke fra før av, men denne gangen gikk jeg for en svart en. Jeg har kun 2 svarte jakker – som jeg kommer på nå, så det var deilig å få tak i en ordentlig god og varm vinterjakke fra Svea i år.

Junkyard kjører nå en kampanje på alle Miss Smith jakkene, hvor jakkene nå koster 2799,- i stedet for originalprisen som er på 3499,-.  Etter min egen mening, er dette en veldig god investering i en jakke. Spesielt Svea jakkene, de er så godt foret og holder deg god og varm, i tillegg så er de kjempe fine! Det beste av alt, så er det IKKE ekte pels. Hva mer kan man be om? Denne kampanjen varer fra 1.oktober til 6.oktober. Så du har god tid til å kjøpe denne jakken mens den er på tilbud! ♥ Du finner Miss Smith jakkene i fargene svart, blå, burgunderrød og hvit. 

For å komme til kampanjeproduktene, trykk her. 


Jakken min finner du her. (Sponset)

Likte dere den nye jakken min?♥

25 kommentarer
    1. Jeg skal kjøpe svea jakke, og er så utrolig usikker på om jeg skal kjøpe svart eller grå:( hvilken liker du best av de to?? Har ikke u begge?

    2. Var dette liksom antrekket som var “ganske kult” og som man “virkelig ikke ville gå glipp av”? Svart jakke, bukse og hvite converse?

    3. ja, enig med den andre anynyme over her. Er det dette vi “bare MÅTTE få med oss” og ikke kunne gå glipp av?

    4. Det var dette vi “måtte” få med oss ja, svi av 3000 kr på en støgg jakke. Jaja ikke alle folk som får saker og ting sponset hele tiden. Synes bloggen hennes var mye bedre før, nå virker det som om bloggen bare blir brukt til å reklamere for saker og ting som hu får sponset hele tiden, liksom sjeldent noe annet. Om det er yoghurt,frokostblanding eller klær.

    5. hahah ja hun har vel gått i stygge jakker nå i to år kun fordi hun ble sponset med dem? really? tenk litt a

    6. Blir mektig irritert av noen av dere over her. Som Kristin gjelsvik skrev på sin blogg, dette er hvordan bloggere tjener penger. Dette er jobben deres for å tjene penger på bloggen, å reklamere for ting, få ting sponset, skal vi virkelig bli stygge mot bloggere bare fordi de får ting lettere enn oss?
      Dere rakker ned på bloggere fordi hun gjør jobben sin, skal bloggerne rakke ned på oss om vi sitter bak kassen på Kiwi eller jobber i en klesbutikk?
      Dette blir for dumt dere. Hun gjør jobben sin akkurat som alle oss andre. At dere blir sure fordi dette var tilbudet hun ville dele med dere, er morsomt. Hvorfor ikke bare se på det positive? Du sparer faktisk penger hvis du kjøper en jakke på tilbud. Greit den er dyr og at mange ikke gidder å kjøpe den. Men for mange andre, er det mange som faktisk kjøper den.

    7. Jakken er fin den, men jeg liker den ikke. Det er ikke ekte pels, men det er ekte dun.. Gjess har det ikke noe bedre når de blir flådd levende enn det minker og rever har i burene sine. Alle dyr er like mye verdt etter min mening og fortjener bedre, vi lever i 2014 og trenger ikke dun og pels for å holde oss varme lenger når det er så mange alternativer. Du viste kanskje ikke det om dun, for du bryr deg jo om dyr har du gitt uttrykk for. Vist du vil lese mer om det sjekk ut denne linken:
      http://www.dyrevern.no/landbruk/annet_om_landbruk/ikke_kjop_dun

    8. Til deg anonym over: Du tar hun for å bruke en jakke av dun. Har du gått igjennom dynen, putene, sofaen, og det meste vi alle sammen har i hjemmene våres? Alle har noe av dun i hjemmene sine, eller i klærne vi bruker. Heller ekte dun enn ekte pels.

    9. Silje: jeg bruker verken dyne, pute, sofa eller andre ting av dun. Og jeg bruker heller ikke skinn. Hvorfor skal jeg det når jeg vet det er alternativer som er like bra og bedre for både dyr og miljø? 🙂 Vil ikke starte noe diskusjon på det. Ville bare få frem at selv om jakken er fri for pels, så betyr det ikke at den er fri for dyrs lidelse, mange vet ikke det. Jeg vil i hvertfall ikke støtte dette:
      http://www.youtube.com/watch?v=kZNV7n8bMAU

    10. Må si meg enig med anonym her, som påpeker at disse jakkene ikke er dyrevennlige selv om disse jakkene nå selges uten pels.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg