DAGENS ANTREKK 02.OKTOBER.14

Dagen min startet med at jeg var ganske så tissetrengt da jeg våknet i dag morges, etterfulgt av en ganske deilig frokost på sengen med brødskiver og speilegg. Etter jeg hadde fått i meg frokosten, begynte jeg med en gang å fikse meg siden jeg skulle en rask tur ut med Ida, før jeg skulle videre på en medarbeidersamtale med sjefen på Urban. – Som forresten gikk veldig bra! 

Siden jeg lå godt an med tiden, fikk jeg tid til å ta noen raske antrekksbilder før jeg måtte videre. Eneste problemet var å finne det riktige lyset, som så og si alle bloggere sliter med. Det er så irriterende når du bruker lenger tid på å finne et bra lys å ta bildene på, enn det du faktisk bruker på å posere foran kameraet. Med andre ord, er jeg faktisk litt lei kameraet mitt som er Canon 600D. Kanskje jeg bør vurdere å kjøpe et bedre objektiv, eller et nytt kamera? Hvis dere har noen anbefalinger å komme med, del de gjerne ♥

 


Jakke fra BikBok // Vans sko & Obey genser fra Junkyard (sponset) // Dr.denim bukse fra Urban // Pauls Boutique lommebok fra Asos // River Island veske fra Nelly (Adlink)

Hva synes du?♥

7 kommentarer
    1. Jeg tror et annet objektiv kan hjelpe deg mye. Om du stiller inn gode innstillinger på et kamera skal det ikke ha så altfor mye og si, sett bort fra megapiksler og slike ting. Jeg anbefaler deg å gå for et lyssterkt objektivt, f.eks en 50mm med blender på 1.4 eller 1.8. Problemet for deg da vil bli at du ikke kan stå så nærme et objekt som du ville gjort med 18mm feks. Du må liksom forflytte deg litt bak, siden den står fast på 50mm. Det som er greia med et så lyssterkt objektiv er at dybdeskarpheten i bildet blir liten, altså bakgrunnen blir i mindre fokus! Det er jo veldig fint på bilder som dette, så tror du vil få noen fine bilder med mindre dybdeskarphet!

    2. Jeg har 50mm f/1.8 selv, og det er et veldig bra objektiv, men du må stå ganske langt unna. Det fins også 30mm som er ganske lyssterkt, og med dette kan du stå nærmere enn med 50mm!
      Du er forresten utrolig nydelig, Madeleine!

    3. Hei, ble bedt om å sende mail til Beachit, men der får jeg bare automatisk en mail i retur med beskjed om at det ikke funker å sende dit. Værsåsnill, kan du ofre 5 min til å skrive et raskt svar til saken min på facebooken til Beachit? Fortsatt ingen genser å se, og jeg aner ikke om du/dere vil gjøre noe med det..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg