SMINKEN JEG BRUKER

Den siste tiden har jeg forandret litt på sminken jeg bruker, men det er ikke en så veldig stor forskjell. Jeg har begynt med litt svak øyenskygge for å få øynene mine til å gløde litt ekstra, samt roe litt ned på leppestift bruken min og heller bruke litt mer leppomade med farge. Det har jeg faktisk blitt helt avhengig av siden jeg var i Tyrkia. Jeg har sikkert syv leppomader, som sikkert 3 av dem er i samme fargen. Liker å hamstre inn når jeg først er ute å handler, vet ikke om det nødvendigvis er en god ting eller en dårlig ting. Jeg liker i hvert fall å samle på det meste jeg får tak i – det kan jeg trygt si.


♥ bareMinerals Original Foundation pudder i fargen Golden Tan. ♥ bareMinerals All-Over pudder i fargen Warmth. ♥ Yves Sant Laurent concealer i farge Nr.3. ♥  Eyebrown Liner i fargen Light Brown. ♥  Max Factor Masterpiece Transform Mascara. ♥  Øyenskygge fra Rapunzel Of Sweden. ♥  Mac leppestift i fargen Retro Matte Ruby Woo. ♥ Leppomade fra Nivea i fargene Acai & Wild Apple og Fruity Shine Strawberry.

Hvilken sminke bruker du & har du noen produkter du vil anbefale?♥  

20 kommentarer
    1. Så utrolig fine produkter 😀
      Jeg må bare anbefale Artdeco’s Lash Booster! Den er råbra, du får skikkelig fyldige og lange vipper av den :- ) Du finner den på Vita f.eks!

    2. kAN DU væreså snill å lage videoblogg snart? Eller, prøve igjen.. Du er så søt på videoblogg. hahah. Du kan snakke om planene dine fremover? Om du vil snakke om studier, jobb osv, da.. Jeg liker ikke å prate om det, siden jeg ikke føler meg klar for studier enda. Men vet du hva du vil, eller venter du med det og holder deg til bloggen og urban hittil og et år til, eller?

    3. Til anonym: Hun har fått Max Factor mascaraen sponset for en stund tilbake og de nye mascaraene er ikke testet på dyr. Max Factor har valgt å snu på dette og se om de blir mer populære nå 🙂

    4. Hei! Så masse fine ting! Lurte bare på om det er nødvendig med Akkurat det Bareminerals pudderet oppå bareminerals fundationen? Og anbefaler du bareminerals til 13åringer?((:

    5. Og en ting til,haha; anbefaler du den Concealeren? Er den bra for huden,og dekker den veldig bra?:) er ganske rød under øynene skjønner du,sliter litt med det.:/ <3

    6. Sigrid: Denne concealerern synes JEG dekker bra, men jeg er ikke så veldig rød under øynene. Bruker den kun for å dekke over en liten blodåre under øyet mitt som har sprengt for flere år siden. Men må alltid ta litt pudder over, for å jevne det ut 🙂

    7. Sigrid: Hei du! Dette pudderet bruker jeg kun for å markere kinnbena mine, og det funker kjempe bra med dette pudderet over foundation pudderet. Kun for markering, ikke noe mer 🙂 Siden bareMinerals er et så naturlig pudder, tror jeg det ikke gjør noe at en 13-åring bruker dette.

    8. Bare for at du ikke skal feil informere i fremtiden: Det er ikke en consealer du har fra YSL, men en highlighter. Den er laget for å lyse opp partier i ansiktet som du vil skal lyses opp. Den skal ikke brukes for å dekke til f.eks kviser, mørke ringer eller rødheter for da gjør den nemlig det motsatte, å vise enda mer det som du vil skal skjules. Du er heldig som har fin hud, så på deg har du sikkert ikke merket forskjell, men det er forskjell på en consealer og en highlighter. 🙂

    9. Maja: Fyyyyy da lurte hun damen meg tror jeg. Sa jeg trengte en concealer da jeg var i London og da brukte hun denne som en anbefaling hvis jeg ville dekke over noen urenheter i ansiktet… Men da fikk jeg i hvert fall det avklart, noen måneder senere bare. Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg