IVYREVEL

Jeg har fortalt dere at jeg hadde masse nytt å vise dere, og nå er det endelig på tide å få vist det frem. Jeg beklager på det sterkeste på bloggingen min den siste tiden, jeg har ikke hatt særlig motivasjon og har bare hatt generelt dårlige dager med meg selv. Vi alle har de dagene hvor absolutt alt er galt, og de har jeg hatt nå, men de er over. FINALLY!

Jeg har i over lengre tid vært sponset av IvyRevel her på bloggen, og det er jeg super gira over. De har så utrolig mye fint, og så er det jo Kenza som står for veldig mange av designene. Jeg har fått 2 plagg fra AW14 part 1 kolleksjonen, en t-skjorte & en kjole jeg gleder meg til å vise dere. Det er t-skjorten jeg skal vise dere nå, og grunnen til at jeg valgte ut nettopp denne er fordi denne er litt rocka og passer så perfekt til fester hvor du styler den opp med et fluffy skjørt. Så nå gjenstår det bare for meg å finne meg et fluffy skjørt, så er jeg klar for å ta fester med storm. Neida, joda.. hehe. Kan bare fortelle dere at jeg virkelig digger denne t-skjorten. Til vanlig vil jeg style den med en skjorte, eller eventuelt en casual oversized genser rundt livet. 


Link til t-skjorten her. (Sponset)

Hvordan ville du stylet opp denne t-skjorten? ♥

11 kommentarer
    1. Jeg ville brukt svarte stramme bukser med en rød rutete skjorte rundt livet. Eventuelt en bukse med hull i på knærne så det blir `ekstra tøft` vist du skjønte:) Kjempe fin t skjorte:)
      Kommer innkjøpene fra London egentlig? Bedre og si at det ikke blir noe av enn og håpe på at vi lesere har glemt det:/

    2. HVilken type er topshop buksene dine?
      ELsker bloggen din og stilen din er jeg forelsket i, elsker at du ikke er like mainstream som alle andre bloggere<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg