KJØPT MEG NY PC

Dere bør være like sjokkerte som det jeg er nå. Jeg har faktisk kjøpt meg ny pc, JEG som elsket den gamle, treige, dritten jeg hadde som i går ikke funket lenger. Noen mener jeg er dum som ikke kjøpte meg Mac, men jeg liker ikke Mac og synes det rett og slett er litt oppskrytt. Viktigste for meg er bare ha en rask pc som har god lagringsplass, trenger ikke mer enn det. Jeg kjøpte en ny Acer pc til litt over 4000 kroner. Veldig grei pris til denne pcen, jeg er såå fornøyd! Helt sykt å ha en rask pc igjen, for de siste gangene jeg har blogget, har jeg brukt nærmere 2 timer på å få publisert de. Det er nesten vært så irriterende at jeg har gitt opp.

Men endelig, endelig!!!!!!!!!!! Endelig kan jeg blogge godt igjen, og ikke tenke på at det vil bli kjedelig fordi det tar tusen år med pcen min. Hahaha, dette er sikket helt sykt å si, men føles nesten ut som om jeg er et nytt menneske med en ny, rask pc. Ikke ta det der 100% seriøst, men dere skjønner tegningen? Ikke bare har jeg ny pc, men jeg har også handlet inn andre ting, og til uka skal jeg se på nytt objektiv til kameraet mitt så bloggingen min, og bare generelt bloggen vil bli bedre. Høres ut som en ganske bra plan♥


Bildene ble litt uklare på grunn av at det begynte å bli mørkt ute (unnskyldning godkjent).

Og siden jeg endelig har ny pc, skal jeg prøve å få ordnet innkjøpsvideoen og håpe på at det vil gå denne gangen. Krysser fingrene!

Har du kjøpt deg noe nytt i det siste, i så fall hva?♥

12 kommentarer
    1. pliiis svar på beachit-facebooken eller send meg mail? Beachitmailen er stengt eller noe, det går ikke an å sende til den.

    2. also!! hurra med ny pc! mac er ganske oppskrytt ja, er fin og deilig men har veldig dårlig lufteanlegg(?) den er liksom bak nesten UNDER så de blir kjempevarme, og det er billigere å kjøpe ny enn å reparere den isåfall. og om du åpner den for å støvtørke så går garantien ut.

    3. Hvorfor står det på Facebook at du er “i et forhold”, når du sier at det har vært slutt med Didrik lenge? Bare lurer 🙂 Har du en ny? Går det fint med deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg