SOMETHING NEW

I går etter jeg var ferdig på jobb ble jeg hentet av Ida og Nadine, siden vi skulle en tur på Mosseporten for å spise, titte litt og sende noen pakker. Det jeg selger går som bare rakker’n om dagen og det er så herlig å se at så mange er interesserte. Det vil jeg bare si tusen takk for. Siden det går så bra, kommer jeg til å fortsette med å legge ut nye ting på Instagram fremover. For dere som ikke følger meg på salgsbrukeren min, følg meg gjerne på @madeleinepsalg.

I den ene butikken vi var innom, som jeg ikke husker navnet på, fant Nadine en utrolig søt kaffe/ kakaokopp som vi begge bare måtte kjøpe. Jeg likte den ekstra godt fordi den hadde gullstriper på seg, og jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg har blitt veldig glad i gull den siste tiden. Så denne koppen passet midt i blinken for meg, den kostet kun 99 kroner, så hvorfor ikke?! Jeg måtte kjøpe meg noen nye neglelakker fra både Essie og Depend, og favoritten har jeg på nå. Den baby/ pastellrosa fra Essie. Den er super fin på! Da vi var ferdige med å sende pakker og titte litt, gikk vi bort på Jordbærpikene for å få i oss litt mat. Det er så koselig der, fargene, omgivelsene og bare alt egentlig. Man føler seg liksom “hjemme” om jeg kan si det. Så blir man innmari trøtt etter å ha sittet der en stund også, haha.

Jeg stenger på Urban i dag, og det er det ikke så alt for lenge til. Jeg bør kanskje komme meg ut av koseklærne, få på meg litt sminke og pakke ned det som trengs til jobben så er jeg klar. Men hvis jeg rekker, tenkte jeg å ta antrekksbilder før jobben siden jeg elsker antrekket jeg skal bruke i dag. Alt er nytt og da er det alltid ekstra stas å vise det frem. Om jeg ikke rekker det, er det alltid en mulighet for å knipse et par bilder på jobben. Antrekket skal dere få se i dag, uansett hva.

Ha en riktig god lørdag ♥

Bruker du neglelakker fra Essie & har du noen andre neglelakker du vil anbefale meg?♥

11 kommentarer
    1. Åå,elsker kaffekoppen! Liker også godt gull nå fortiden!(: jeg kjøpte en helt hvit neglelakk fra artdeco,og den er serriøst SYKT BRA. Vet ikke helt hvordan den er i forhold til Essie,men den koster ca. 25kr mer enn Essie sin. Og du trenger liksom nesten bare et strøk for at den skal bli helt hvit! Kommer annpå hvrdan du tar den på også da. 😉 Du kan jo prøve den ut en gang om du vil! :))

    2. Ja , jeg bruker neglelakk i fra essie, liker de veldig godt!! 🙂 Er alltid kjekt med noe nytt, den koppen var forresten utrolig pen!!
      Håper du får en fin helg videre 🙂

    3. Den koppen var såå fin, kan du finne ut hva butikken heter? Og hva heter fargene til neglelakkene fra essie? Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg