GIRLSNIGHT

På bare 45 minutter i går, rakk jeg å sminke meg, spise middag OG blogge. Mens andre ganger, bruker jeg kanskje 45 minutter på bare sminken. Er det ikke rart? Skulle gjerne rukket masse på så liten tid. Det hadde nesten vært en drøm tror jeg.

Endelig var jeg klar for en veldig etterlengtet kveld med jentene mine, men vi manglet vel nesten halvparten av jentene. Uansett så fikk i hvert fall vi stemningen på plass uansett om vi var mange eller få. Nadine hadde vært så søt og laget jordbær med stivnet sjokolade på til oss. Dette er vel noe hver og eneste person elsker, jordbær og sjokolade i ett. I tillegg hjemmelaget sjokolade-is. Nesten så jeg sikler av å bare skrive dette, for så godt var det faktisk. Vi var hos Nadine hele kvelden, og hadde det kjempe koselig. Tiden gikk så utrolig fort da vi snakket og tullet, plutselig var klokken så mye at det var på tide å komme seg hjem. Jeg er sååå glad for at jeg har disse jentene i livet mitt, også de som ikke fikk kommet i går ♥


Leste på forrige innlegg at noen av dere lurte på hvilken størrelse jeg har tatt i denne cardiganen, den tok jeg i størrelse small.

Hadde du det koselig går?♥

9 kommentarer
    1. Finner dere aldri på noe sprell?:) Du er ikke 20 en gang og det eneste dere gjør er å spise ute og ha jentekvelder, det er sånn jeg kommer til å gjøre når jeg 40. Er du ikke gira på livet og vil ut og utforske? Kommer fra moss selv og det er ikke direkte verdens navle 😉

    2. s: Haha det syke vi finner på skriver jeg ikke her på bloggen for å si det sånn, det forblir privat 🙂 Men vi har jentekvelder og skjer mer etter det, men det er ikke sånt jeg trenger å skrive på bloggen. Er ikke alle som ønsker at visse ting skal bli nevnt på bloggen min heller, så det håper jeg du tar hensyn til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg