RAY-BAN FAVORITTER

Ny uke, betyr nytt innlegg med favorittene mine. Denne mandagen skal jeg vise dere mine favoritt solbriller fra Ray-ban. Dette er solbriller jeg har hatt lenge, noen er kjøpt mens noen også er sponset i løpet av årene jeg har blogget. Jeg har 4 Ray-ban solbriller, men kun et av dem som jeg virkelig elsker. Det er selvfølgelig Clubmaster Classic. Dette må være de som passer ansiktet mitt best, siden jeg har et veldig smalt ansikt til solbriller. Det er faktisk nesten et problem for meg, fordi noen solbriller blir ALT for store på meg – selv om jeg elsker dem. Faktisk så har jeg akkurat det problemet med mine andre Ray-ban solbriller, pilot brillene i grønn. De sitter fint på, men det er ikke lenge. De sklir nedover på nesen min og holder seg ikke godt – så jeg skal ned til byen denne uken for å stramme dem litt inn, igjen. Det er eneste grunnen til at disse ikke er favorittene mine, men de er på en god nr 2. Jeg vil allerede ha et nytt par med Clubmaster solbrillene, enten i brun og svart, eller hvite. For fine begge to, så ender jo opp med at jeg ikke kjøper noen av dem sikkert. 

Hver eneste mandag fremover, skal jeg vise dere mine favoritter som gjelder alt jeg eier. Hvis dere har andre forslag til hva jeg skal skrive mer om her på bloggen – skrik ut ♥

 Hva vil dere se neste uke, av mine favoritter?♥

11 kommentarer
    1. Å,elsk! Jeg liker såå godt de litt runde,synes de er så fine! Mn det er en litt annen stil da..Elsker også clubmaster da,har alltid gjort det!
      Jeg kunne gjerne ønske vi fikk se dine favoritt sweatshirts!❤️❤️

    2. Hei Mdeleine! Lurte bare på hvilken størrelse du bruker i gensere fra Junkyard fra gutteavdelingen?(om du noen gang kjøper på gutteavdelingen,haha) Tror nemlig vi er ca. Like høye,og jeg liker veldig godt litt sånn oversized :)Kanskje M? Hva tror du?:)) Hadde blitt utrolig glad for svar!

    3. Sigrid: Hei du! Jeg bruker alt fra S til L, men jeg bruker alltid i lengden 65-74 cm. Lengden skal stå under alle produktene på bildene på nettbutikken til Junkyard 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg