RABATTKODE TIL DERE PÅ JUNKYARD

Stikker en liten tur innom bloggen i kveld for å dele en ganske så grei rabattkode med dere. Når du har samarbeidspartnere som en blogger, får du en god del ting selv, men det beste må nok være å få ting som jeg kan videreføre til dere. Da snakker jeg om å både kunne gi og få. Nå har de vært så snille at de veldig gjerne vil kjøre en liten rabattkode til dere leserne mine. Bruker dere rabattkoden “maddepaddee” gir Junkyard dere 20% avslag på ALLE varer på nettbutikken deres. Legg inn rabattkoden i kampanjekodefeltet i kassen, så har du fått det litt billigere! Koden gjelder fra og med i dag, til og med 15.oktober ♥


Skoene er forresten fra Junkyard, merke er Adidas Zu Flux. Gotta love them!
 
Har du tenkt til å bruke denne rabattkoden?♥ 

12 kommentarer
    1. Åå,jaa (det var jeg som spurte om størrelse på Junkyard genser på ig,haha)❤️ Har utroolig lyst til å bestille en genser nå,får se om det blir noe av,har særoppgave å gjøre og må bruke mammas kort,så får se om jeg får overtalt henne haha❤️
      Ha en fortsatt fin kveld og uke finefine Madeleine❤️❤️

    2. Hei og god morgen til deg! 😀
      Håper du har en fantastisk morgen, og at du er i godt humør! Kanskje er du til og med i shoppehumør? Hva er vel ikke bedre enn å friske opp garderoben om du er i strålende humør? Jeg vil tipse deg om mitt siste innlegg der jeg selger fire splitter nye kjoler fra nelly.com til høyst bydende over 1,- 🙂
      Ellers vil jeg ønske deg ei kjempe fin uke videre, og kos deg masse! Klem i fleng <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg