JUST MY LUCK

Jeg har hatt det litt dritt de 3 siste dagene. Jeg fikk et brev i posten, som jeg kjente igjen den jævlige følelsen på, som jeg fikk forrige gang jeg mottok dette brevet. Det var fra Domstol administrasjonen. Jeg må vitne på nytt i en straffesak jeg for lengst trodde var over for min del. Det var jævlig nok å måtte vitne mens personen jeg vitnet mot satt i samme rom som meg. Og nå må jeg gjennom dette, helt på nytt. Denne personen bor i samme gate som meg, har jeg flaks eller har jeg flaks. Jeg får ikke lov til å si nei mot å vitne i denne straffesaken, da kommer politiet og henter meg på døren. Det sier jeg nei takk til denne gangen også. Saken er ikke før i 2015, men fader meg flott at jeg skal gå rundt og grue meg så lenge, er det ikke? Jeg vil ikke gå inn på detaljer om noe mer innenfor denne saken, tror nok det er det beste for alle egentlig. Men en ting skal være sikkert, denne frokostblandingen gjør dagen min litt bedre.

 

Hvordan har du hatt det i det siste?♥

16 kommentarer
    1. Åh, kjenner igjen den følelsen der selv. Har vært vitne i to saker, og er like kjipt hver eneste gang. Håper det ordner seg! Og at alt er bra med deg:-)

    2. vet hva du føler. vært der selv. Bare at jeg var både vitne og fornærmede som de kaller det. heldigvis var vi to stk som kunne støtte hverandre i saken. btw min sak tok 2 år før jeg i det hele tatt fikk stå imot denne personen. satan politiet er trege…
      vil være anonym siden folk vet til saken. 🙂

    3. Anonym: Bare fordi jeg deler noe litt utenom det vanlige på bloggen, betyr ikke det at jeg kun skriver om dette på bloggen for å trekke til meg flere lesere. Jeg har skrevet om straffesaken tidligere på bloggen, så dette er gammelt nytt. Hva jeg opplever i hverdagen, må jeg til en viss grad få lov til å dele på bloggen, uten at det kun skal være for å trekke til meg flere lesere.

    4. Stå på Madeleine! Har du gjort det før kan du greie det igjen!
      Du er best!
      Håper du får en fin dag 😀

    5. Æhh, kjenner meg igjen.. Fikk brev om å vitne og ble veldig lei meg. Ville overhode ikke, men som deg hadde jeg jo ikke valg. Gikk å stressa i et halvt år! Og når dagen kom ble det utsatt.. Venter enda på at saken skal bli overstått, men blir utsatt hver gang:(

    6. Maiken: Off… Sånn skjedde det her også, første gang jeg skulle vitne ble det utsatt og det gjorde det ikke særlig bedre for meg. Men håper virkelig saken din snart blir over, og at du slipper denne fæle ventetiden.

    7. Vi er i samme båt. Skal vitne i begynnelsen av januar. Har også møtt personen jeg skal vitne mot på butikken to ganger og måtte prate med h*n. Det er noe av det jævligste jeg har gjort. Lykke til til både deg og meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg