HVILKEN KJOLE?

I kveld skal jeg ha jentene over hos meg, så skal vi få det forbanna morsomt! Jeg har handlet inn snacks, ingredienser til kaken jeg skal bake, kjøpt inn diverse ting som kommer til å bli trengt i kveld osv. Jeg har fremdeles veldig god tid, men jeg elsker å ha god tid så jeg bør egentlig sette i gang med å gjøre alt klart føler jeg. Mamma er så søt og vil hjelpe meg å ordne i stand til i kveld, så det sier jeg ikke nei takk til. Snille Ida og Nadine kommer også litt tidligere for å hjelpe til, så HVA I ALL VERDEN STRESSER JEG FOR?!?!?!?! Ingenting. Sånn blir det når man sjeldent har noe hos seg selv, man stresser alt for mye haha.

Men over til en annen ting jeg stresser veldig med, er hvilken kjole jeg skal ha på i kveld. Den hvite kjolen er fra Ivyrevel og den andre kjolen er fra Miss Selfridge (hvis jeg ikke tar feil nå). Jeg har et like øye til den gul/ grønne, baggy kjolen – men så har jeg et lite øye til Ivyrevel kjolen også… Så det er litt artig å høre deres meninger om hvilken kjole jeg skal ta, så kjør på!

Hvilken kjole likte du best?♥ 

29 kommentarer

Siste innlegg