MY LARSSON&JENNINGS COLLECTION

Nå er det mandag igjen, ukene går så fort nå at jeg nesten vil at det skal si stopp. Jeg følger ikke med, og gjør ikke nok ut av dagene mine. Derfor blir jeg stresset over å se tilbake og tenke på hvor fort dagene går unna. Det kan godt gå litt sakte nå altså, for jeg har ikke dårlig tid.

Siden det nå igjen er mandag, er det på tide å vise flere av mine favoritter. Og denne gangen skal jeg vise min herlige Larsson&jennings samling. Disse klokkene er noen av de fineste klokkene som jeg eier. Klassiske, rene & perfekte. De tre beste ordene som kan beskrive min kjærlighet til disse klokkene. Min favoritt av disse 3 må være den svarte med gull. Den går til absolutt alt jeg bruker, og siden jeg er veldig glad i gull, er det et ekstra poeng til denne klokken. Den blå med sølv, er en god nr 2. Det er fordi det er veldig greit med en liten variasjon i klokkene, og jeg eier nesten ingen med sølv i seg. Så derfor bruker jeg den, når jeg ikke går med gullkjede eller øredobber. Veldig fin og blåfargen er kjempe søt. Den brune med gull, har aldri vært en av mine favoritter, kanskje fordi den faktisk er brun. På grunn av at jeg bruker den så sjeldent som jeg gjør, er denne til salgs på salgsbrukeren min på Instagram @madeleinepsalg. Sjekk den gjerne ut! Jeg selger også andre klokker der, og det vil forresten komme et par nye ting på salgsbrukeren i løpet av dagen. Så følg med! ♥


 

Har du en favorittklokke & hva vil du se neste mandag av mine favoritter?♥

18 kommentarer

Siste innlegg