HVA HAR SKJEDD?

Hva i all verden er det som har skjedd med meg i dag? I alle dager… Jeg satt foran pcen, så meg litt rundt og tenkte “Herregud, jeg har ingen planer i dag. Så utrolig kjedelig”. Så tenkte jeg meg om, jeg har klaget så mye på rumpa mi den siste tiden (siden alltid). Og visst gjorde jeg noe med det i dag. Jeg tok på med treningstøy. tok på meg regnjakken min og gikk ned til byen for å ta en veldig etterlengtet treningsøkt. Jeg har hatt en sånn liten angst for å trene alene siden jeg startet på Ditt treningssenter, føler meg så liten om jeg er alene, men så fort jeg bare dro ned og trente alene i dag, gikk det bedre enn greit. Jeg trente alene før, for kanskje sånn 1 år siden, men så fort jeg fikk med venner, eller søsteren min, så likte jeg aldri å trene alene. Så i stedet for å dra for å trene, ble jeg hjemme og ikke gjorde en dritt. Jeg følte meg ganske fresh etter treningsøkten, men ville føle meg enda freshere. Tok derfor turen innom Brun og blid, før jeg dro hjem for å lage meg god gryterett. NAM!


Nei, dette bildet er ikke fra i dag. Jeg ville bare ha flere bilder på bloggen enn bare ett, så det var det seneste treningsbildet jeg fant på iPhonen hehe.


Naaaaaam.

 Hvordan har din dag vært?♥

12 kommentarer

Siste innlegg